لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

بهترین روش برای لاغری شکم و پهلو

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ق.ظ

بهترین روش برای لاغری شکم و پهلو

بهترین روش برای لاغری شکم و پهلو و یافتن آن، یکی از دغدغه های امروزی است. ممکنه به ذهن شما هم این فکر خطور کند که، برای لاغری موضعی، رژیم غذایی مخصوص باید داشته باشیم. یا ورزش های متفاوتی را باید انجام بدهیم.

علت انتخاب بهترین روش برای لاغری شکم و پهلو

واقعیت اینکه چاقی موضعی، از چاقی عمومی، سخت تر است. چرا که اگر رژیم لاغری بگیرید، همه جای بدن تان لاغر می شود. اگر هم بخواهید با ورزش لاغر  کنید، نمی توانید سریع به نتیجه برسید.

دلیل اصلی انتخاب بهترین روش برای لاغری شکم و پهلو، این که خیلی ها دوست دارند بدون اینکه صورت شان لاغر شود، بعضی از اندام ها یشان را لاغر کنند. (لاغری صورت)

در واقع، هنوز در دنیا چنین رژیم لاغری هوشمندانه ای اختراع نشده است.لاغری کلی و تغییر عادت های غذایی، تنها راه تغییر سایز و بهترین روش برایلاغری شکم و پهلو و کم کردن قطر ران هاست. 

 

علل اصلی چاقی شکم و پهلو

خیلی ها وقتی در مورد عضلات شکم صحبت می کنیم، تصورشان فقط همان عضلات معروف جلویی شکم (سیکس پک) است. در حالیکه میشل اولسون، استاد فیزیولوژی ورزشی دانشگاه مونتگومری آلاباما می گوید: در واقع عضلات شکم از تعداد زیادی عضلات بهم وصل شده بوجود آمده است که از پشت تا بالای کمر و پایین باسن، و از جلو تا روی ران ها ادامه دارد.

این بدان معناست که اگر آناتومی شما در قسمت میانی کمر و پاها دچار ضعف عضلات باشد؛ اثر آن را در شکم و اطراف آن، بصورت افتادگی و بدفرمی مشاهده می کنید. شاید به همین دلیل است که ورزش هایی مثل یوگا و پیلاتس به  همراه پیاده روی نتیجه بخش است. ادامه مطلب را در سایت منیع دنبال کنید...

سایت منبع لاغری و رژیم لاغری کاهش وزن 

برگرفته از نوشته بهترین روش برای لاغری شکم و پهلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی