لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

خام خواران چه باید بخورند و چطور باید بخورند

خام خواران چه باید بخورند و چطور باید بخورند . اولین مشکل مردم در هنگام شروع خام خواری این است که نمی دانند چه باید بخورند! 
شاید این بدین جهت است که مردم بیشتر میل دارند برنامه غذایی شبیه به پخته خواران داشته باشند. به همین خاطر در ادامه، طرز تهیه غذایمصرفی خام خواران را آورده ایم تا به درخواست خوانندگان مقاله هفته پیش نیز، پاسخی داده باشیم.  

  • حسین خلیلی

مصرف پودرهای ژله رژیمی

مصرف پودرهای ژله رژیمی . اگر اضافه وزن یا دیابت دارید و نمی خواهید کالری اضافه از شکر موجود در ژله را دریافت کنید، ولی با این حال، تمایل دارید از ژلاتین برای سلامت استخوان هایتان بهره ببرید؛ می توانید از پودرهای ژله رژیمی و بدون شکر استفاده کنید. شیرینی این محصولات نه قند خون تان را بالا می برد و نه کالری اضافی به بدن تان میرساند. 

  • حسین خلیلی

لاغری با اعتماد به نفس 


لاغری نه تنها اندام شما را متناسب می کند، بلکه سطح سلامت روانی شما را نیز بالا می برد. مزایای روانی لاغری با اعتماد به نفس می تواند به اندازه مزایای جسمانی آن مهم باشد. بعضی از این مزایا همچون افزایش اعتماد به نفس ، نتیجه غیر مستقیم لاغری است. برای مثال وقتی لاغر می شویم و فرم اندام مان تغییر می کند، احساس رضایت بیشتری می کنیم. 


دیگر مزایای لاغری با اعتماد به نفس

  • بالا رفتن عزت نفس
  • افزایش رضایتمندی
  • کاهش خطر افسردگی
  • کاهش تنش و فشار روانی
  • بهتر شدن کیفیت خواب  
  • حسین خلیلی

خود را لاغر تصور کنید

از قدرت زیاد ذهن و افکار خود برای رسیدن به اهدافتان و بخصوص رسیدن به سایز دلخواهتان استفاده کنید. و خود را لاغر تصور کنید. آیا فقط با فکر کردن به لاغری می‌توان لاغر شد؟! بله می‌توان! ما افرادی را می‌شناسیم که این کار را کرده اند. ورزشکاران حرفه ای و بازیگران سینما این کار را می‌کنند و حالا شما هم می‌توانید این کار را بکنید.

سئوال می‌کنید چطوری میشود این کار را انجام داد؟ با استفاده از قدرت ذهن ! دقت کنید، نگفتیم قدرت اراده. آنقدر تجربه دارید که بدانید نیروی اراده به تنهایی عمل نمیکند. پس بیایید یک راه جدیدی را امتحان کنید. ما گمان می‌کنیم که این راه را امتحان نکرده باشید. 

  • حسین خلیلی

با فکر خود را لاغر کنیم

با فکر خود را لاغر کنیم ، منظورش این نیست که با فکر کردن لاغر شوید !! بلکه بیشتر مقصودش این است که برای لاغر شدن باید فکری داشت. که دارای هدف و استراتژی باشد. متناسب با شرایط و سبک زندگی شما، طراحی شود تا شما قادر به اجرا آن باشید. 

به احتمال زیاد لاغر شدن یکی از برنامه های اصلی زندگی شما بوده است. بطور قطع، وقت و انرژی زیادی از شما گرفته است. تجربه های زیادی درباره  تغذیه با رژیم های غذایی مختلف دارید. همیشه فکر و ذهن شما مشغول سایز  و وزن ایده آل بوده. حتی هزینه های گزافی را به شما تحمیل کرده است، ولی نتوانسته اید به تعادلی از ذهن و جسم برسید تا جسم خود را به فرم مناسب درآورید. 

  • حسین خلیلی

لاغری با دمای محیط

لاغری با دمای محیط به این موضوع اشاره دارد. مکانیزم بدن انسان طوریست که با قرار گرفتن در محیطهای سرد، کالری بیشتری میسوزاند. بدین ترتیب با شرایط آب و هوایی تطبیق پیدا میکند.

محققان اعتقاد دارند، از تغییرات آب و هوایی و قرار دادن بدن در برابر سرما، میتوان برای لاغری بهره برد.  


  • حسین خلیلی

تنقلات و شکلات رژیمی محصولاتی هستند که در هنگام رژیم غذایی به شما کمک می کنند تا کمتر دچار هوس کاذب بشوید. در واقع بخشی از حافظه غذایی ما، مربوط به تصاویری است که از مواد غذایی به عنوان خاطره در ذهنخود ثبت کرده ایم.

هنگام محدود کردن مواد غذایی پر کالری ، می توان از این حافظه بصری استفاده کرد و به نوعی ویار کردن رو کنترل نمود. مثلا در مورد شکلات ها، قبل از هر چیز رنگ قهوه ای گرم آن ما رو بخودش جذب می کند. 

  • حسین خلیلی

رژیم لاغری و کیک رژیمی

رژیم لاغری و کیک رژیمی. زمانی که می خواهید رژیم لاغری بگیرید لزومی ندارد کیک و شیرینی را از لیست غذایی تان حذف کنید. بلکه می توانید از کیک ها و شیرینی های رژیمی استفاده کنید. کیک رژیمی بخاطر وجود روغن بالا در تهیه کیک معمولی، مورد استفاده قرار می گیرد.

 
وقتی اسم رژیم و کالری میاد، سریع توی ذهنمان، کیک و شیرینی را از برنامه غذایی حذف می کنیم. اما مشکل اینجاست که طبعا، به این مواد غذایی حریص تر می شویم. در حالیکه می توانیم با استفاده دستور های تهیه رژیمی، این مواد را برای مصرف، بهینه تر کنیم.   

  • حسین خلیلی

لاغری با فن بیان

مردم برای فرار از تنهایی، برای آرام کردن خشم و عصبانیتشان، به غذا رو میاورند. اینجاست که ناآگاهانه دچار پرخوری و چاقی میشوند. در حالیکه با تکنیک  لاغری با فن بیان می توانند نارضایتی خودشان را بیان کنند.

علت لاغری با فن بیان

شاید برای شما هم پیش آمده است که نتوانسته اید به شیوه ایی که میخواهید، حرف بزنید. مثلا وقتی که در جمع دوستاننتان بودید، کسی با شما شوخی تندی میکند. شما هم چون فردی، مبادی آداب هستید،  همان لحضه جوابش را نمیدهید. بعد در خلوت تنهایی خود، گفتگوی ذهنی پیدا میکنید. در این لحظات، احتمالا از غذا برای تسلط بر احساس خود استفاده میکنید.

شاید هم شما جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید همه را راضی نگه دارید. یعنی شما دوست دارید همه را خوشحال نگه دارید. از نه گفتن به دیگران عاجز هستید. همین باعث میشود نیازهای دیگران را بر نیازهای خود مقدم بشمارید. در ادامه راهکارهایی را به شما میگوییم تا با تکنیک لاغری با فن بیان بتوانید جسارت بخرج داده و نیازهای خود را اولویت بدهید. 

  • حسین خلیلی

لاغری با نوشیدن آب

لاغری با نوشیدن آب . نوشیدن آب برای کاهش وزن و لاغری ضروری است. و آب تصفیه شده بهترین نوع است. سعی کنید روزانه دست کم هشت لیوان آب بنوشید. در صورت تشنگی یا ورزش و فعالیت بدنی این مقدار را بیشتر کنید.

محاسبه مقدار آب لازم برای بدن لاغری

شیوه ی دیگر برای برآورد آب مورد نیاز هر فرد این است که، وزن او به پوند را به عدد ۲ تقسیم کنیم، و عدد به دست آمده به اونس مقدار آب مورد نیاز وی خواهد بود. برای مثال اگر وزن شما ۷۰ کیلو گرم است، روزانه به ۷۵ اونس آب یعنی، حدود ۹ لیوان ۸ اونسی آب نیاز دارید.  

  • حسین خلیلی