لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

سالاد مرغ آسیایی

دوستان و همراهان عزیز سلام
امیدوارم که تا اینجای هفته رو، بخوبی گذرونده باشید
امرو قصد دارم تا طرز تهیه یک نوع سالاد لاغری رو به شما آموزش بدم به نام سالاد مرغ آسیایی ، طرز تهیه این سالاد لاغری بسیار ساده و در عین  حال خوشمزه هست. با ما باشید تا در ادامه لذت تهیه این غذای خوشمزه را حس کنید.

جدول ارزش غذایی سالاد مرغ آسیایی:

کالری ۱۰۹ کیلو کالری
چربی ۱ گرم
کربوهیدرات ۶ گرم
شکر ۱٫۶ گرم
فیبر ۵ گرم
پروتین ۱۹ گرم


  

  • حسین خلیلی

مرغ گریل و پنیر پارمسان

با توجه به تعطیلات پیش رو، و اینکه شما وقت کافی برای ورزش کردن دارید، تصمیم گرفتیم که طرز تهیه یک نوع خوراک، که کالری شما را برای این فعالیت ها تامین کند، آموزش بدهیم. البته دقت داشته باشید، در کنار رعایترژیم لاغری ، نیاز هست که کالری روزانه را هم تامین کنید.

بعضی ها فکر می کنند که برای لاغری ، باید هیچ چیزی نخورند. که این اشتباه است. برای لاغری و کاهش وزن باید متناسب به فعالیت ها و مقدار کالری مصرفی، تغذیه داشت. امیدواریم که با رعایت این نکته بتوانید رژیم لاغری و کاهش وزن خودتون رو براحتی دنبال کنید. نام خوراک امروزمون، مرغ گریل و پنیر پارمسان در فویل هست.

جدول ارزش غذایی:

کالری ۳۳۹ کیلوکالری
چربی ۱۱ گرم
کربوهیدرات ۲۰ گرم
شکر ۳ گرم
فیبر ۳ گرم
پروتین ۴۲ گرم
نمک ۰٫۵۳ گرم    


  • حسین خلیلی

لاغری با خودشناسی

نقش شناخت در زندگی، مهم است و هر کس بر مبنای نوع آگاهی از باورهای خود میتواند بهتر عمل نماید. در این میان  لاغری با خودشناسی بر اساس طرز فکر، نوع احساس و رفتاری که از ما سر میزند، اتفاق می افتد.

هر چه انسان برای کسب شناختهای صحیح وقت صرف کند، راحتتر به هدف هایش در زندگی میرسد. حال میخواهد این خواسته تغییر در نوع فکر باشد. یا تغییر در وضعیت جسمی یا لاغری و تناسب اندام باشد. چون موفقیت  او بستگی به نوع شناخت و عملش دارد.

یکی از این شناختهای لازم و کارساز، شناخت «خود» است که در این نوشته درباره آن صحبت خواهیم کرد. 

  • حسین خلیلی

صبحانه سبز اسموتی

صبحانه سبز اسموتی صبحانه ای برای لاغری است و  عنوان یک نوع صبحانه رژیمی بسیار عالی است. برای کسانی که رژیم لاغری دارند. که امروز قصد داریم تا خدمتتون آموزش بدم. 


جایگزین کردن سبزیجان در کوتاه مدت باعث لاغری سریع و موثر مخصوصا لاغری شکم و پهلومی شود. میوه جات و سبزیجات بهترین پیشنهاد برای سلامت کاهش وزن شما هستند. 


 ضمنا این صبحانه برای کسانی که وقت کمی دارند بسیار مفیده. بخاطر اینکه میتونید درون ظرف بریزیدش و در محل کار یا در میانه راه میل کنید. 


جدول ارزش غذایی:

کالری ۲۴۳ کیلو کالری
چربی ۱۰ گرم
کربوهیدرات ۲۷ گرم
شکر ۱۸ گرم
فیبر ۶ گرم
پروتین ۷ گرم

  • حسین خلیلی

لاغری با خندیدن

برای لاغر شدن به نحوی باید چربی های اضافه در چرخه سوخت و ساز بدن قرار بگیرد. روش های متفاوت و آسانی برای افزایش متابولیسم و تسریع سوخت و ساز بدن وجود دارد. یکی از روش لاغری خنده دار اما علمی، لاغری با خندیدن است. به گفته متخصصان صد بار خندیدن از ته قلب به اندازه ده دقیقه ورزش «پارو زدن ثابت» و یا پانزده «دقیقه دوچرخه ‏سواری ‏ثابت» انرژی بدن را مصرف می کند.

هفته گذشته بعنوان مشاور در یک دروه آموزشی شرکت داشتم. از قضا مهمان آن برنامه آقای حسن ریوندی، کمدین معروف کشورمان بودند. در ادامه ضمن بازگو کردن مراحل موفقیتشان، به اجرای برنامه پرداختند. همان جا بود که متوجه شدم چقدر خنده، بر افزایش سطح یادگیری فراگیران تاثیر گذاشت. بنابراین تصمیم گرفتم در اولین فرصت، تاثیر خندیدن را بر کاهش وزن و لاغریبازگو کنم. 

  • حسین خلیلی

پلو زنجبیل با مرغ

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی


امروز قصد دارم تا یک نوع پلو که با مرغ سرو میشه رو به خدمت شما عزیزان آموزش بدم ، نام این غذا پلو زنجبیل با مرغ هست. همانطور که اطلاع دارید زنجبیل خواص بسیار بالایی دارد که یکی از آنها برای لاغری و کاهش وزنهست.


نخست، زنجبیل به هضم غذا کمک میکنه، که این می تواند در جذب غدا و سیری کمک کند. 
دوم، زنجبیل باعث کاهش اشتها میشود و درنتیجه به لاغری می انجامد.

سوم، متابولیسم و یا همان سوخت و ساز بدن رو بالا میبره و  چربی سوزی و لاغری شکم و پهلو را موجب میشه.

و خیلی از خواص دیگر که برای بدن ما بسیار مفید هست.

امیدوارم که از تهیه و میل کردن این نوع پلو لذت ببرید


  • حسین خلیلی

سوپ تند لاغری گوجه فرنگی

دوستان و همراهان عزیزم سلام
امیدوارم که در این ایام سرد سال ، سرشار از سلامتی و نشاط باشید. خوراکی که امروز قصد آموزش اون رو دارم یک نوع سوپ لاغری هست به نام  سوپ تند  گوجه فرنگی که با ماست و خیار همراه هست این سوپ مخصوص لاغری هست و امیدوارم که لذت ببرید.

 

جدول ارزش غذایی سوپ تند لاغری گوجه فرنگی:

کالری ۲۲۱
چربی ۱۱ گرم
کربوهیدرات ۲۲ گرم
شکر ۱۹ گرم
پروتین ۷ گرم
نمک ۰٫۸ گرم  

  • حسین خلیلی

لاغر شدن بدون رژیم

احتمالا لاغر شدن یکی از برنامه های اصلی زندگی شماست. مطمئنا وقت و انرژی زیادی هم از شما گرفته است. ضمن اینکه، تجربه های زیادی نیز، در مورد رژیم های غذایی بدست آوردید. اما با این همه هزینه کردن، هنوز نتوانسته اید به فرم بدنی دلخواه  و کاهش وزن برسید. الان دیگه به دنبال بهترین راه  لاغر شدن بدون رژیم هستید. در این راه ابتدا باید به خودآگاهی برسیم. 


بهترین راه لاغر شدن بدون رژیم چیست؟!

قبل از هر چیز این رو بدانید که لاغری ، یعنی رسیدن به تعادل ارتباط ذهن و جسم است. ریشه بسیاری از اختلالات بدنی، نداشتن خودآگاهی فردیاست. مهارت خودآگاهی، یکی از مهمترین مهارت هایی است که کمک میکند تا در زندگی روزمره موفق باشیم.

افرادی که خودآگاهی ضعیفی دارند، گاهی کارهایی انجام میدهند که بیشتر از توان آنهاست. و چون قدرت پیش بینی آنها ضعیف است، مرتبا شکست میخورند. مثلا معمولا، آدم ها تصمیم میگیرند ظرف یک هفته ۱۰ کیلو وزن کم کنند! 

  • حسین خلیلی

سوپ لاغری سبز

سوپ لاغری سبز نام خوراکی هست که امروز میخوام آموزش بدم یک نوع سوپ که بسیار مقوی و جزو خوارکهای سلامت دسته بندی میشه. ضمن اینکه در تهیه این سوپ لاغری از کلم بروکلی  و دیگر موادی استفاده میشود که در لاغری بسیار تاثیر گذاره.

امیدوارم که لذت ببرید

 

مواد لازم سوپ لاغری سبز :

۵۰۰  میلی لیتر                  آب جوش که در آن دو عدد عصاره سبزیجات حل شده باشد

۱     قاشق غذاخوری           روغن آفتابگردان

۲    حبه                          سیر اسلایس

۲    بند انگشت                  زنجبیل ریز خرد شده

۲/۱ قاشق چایخوری             تخم گیشنیز(پودر)

۲/۱ قاشق چایخوری             زردچوبه

میزان کافی                       نمک

۲۰۰ گرم                         کدو اسلایس متوسط

۱۰۰ گرم                         کلم پیچ

۱ عدد                             لیموترش

مقدارکمی                         جعفری

  • حسین خلیلی

آشپزی با جلبک در قالب سوپ میسو

چندی پیش مقاله ایی در خصوص فواید بیشمار جلبک این ماده غذایی که لقب پادشاه غذاها را دارد، در سایت قرار دادیم. ضمن اینکه خیلی مورد علاقه مخاطبین سایت قرار گرفت، درخواست طرز استفاده از این ابر غذا را در برنامه روزانه خود، مطابق با سلیقه ایرانی داشتند؛ که با تلاش آقای محمد علی مومن زاد آشپز خلاق مجموعه، دستور پخت آن تهیه گردید که درادامه به شما معذرفی می گردد:  

  • حسین خلیلی