لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

تغذیه در ماه مبارک رمضان

محصول دانلودی تغذیه در ماه مبارک رمضان . نادیده گرفتن برخی نکات در تغذیه ماه مبارک رمضان، سبب می شود که طاقت روزه گرفتن از کف برود و بعضی افراد با مشکلات جدی در این ماه روبرو شوند و علیرغم میل باطنی شان، ثواب روزه گرفتن رو از دست بدهند. قرار گرفتن ماه مبارک رمضان در اول تابستان امسال، به نظر کار روزه گرفتنرا کمی سخت و دشوار می کند. هر چند ثواب روزه این فصل نسبت به سایر فصلهای سال  بیشتر است. 

به همین جهت تلاش کردیم با تولید یک محصول آموزشی تصویری، مشکلاتی را که در تغذیه ماه مبارک، پیش می آید را مرتفع کنیم. مسائلی از قبیل:


• کنترل تشنگی
• پیشگیری از کم آبی
• معایب سحری نخوردن
• با هم خوردن افطار و شام
• بوی بد دهان
• سردرد عصبی
• خشکی و ترک لب 


  • حسین خلیلی

رادیو بدن ۱۶ _ شاید در این دوره و زمانه که بیشتر اطرافیان ما به دنبال راهی برای رفع اضافه‌ وزن شان می‌گردند، دیدن کسی که دوست داشته باشد چاق بشه، کمی عجیب باشد اما چه بخواهید و چه نخواهید، تعداد افراد لاغر که دوست دارند کمی چاق شوند، اصلا کم نیست  به همین خاطر ما هم این هفته در رادیو بدن سراغ این موضوع رفتیم تا علل لاغری و چاقنشدن برخی افراد را با علیرضا آزاد مشاور ارشد مدیریت بدن بررسی کنیم و همچنین با راه‌حل‌هایی برای رفع لاغری آشنا شویم…. 


تولید و پخش در رادیو بدن 

منبع مدیریت استراتژیک بدن 

لاغری  رژیم لاغری کاهش وزن  چاقی 

  • حسین خلیلی

چاقی ژنتیکی

با شیوع چاقی در چند سال اخیر، بویژه در کودکان و نوجوانان، بیشتر افراد معتقدند که تقصیر اونها نیست و چاقی ژنتیکی را به ارث برده اند. از طرفی دیگه، تغییرات در سبک زندگی پیشرفته امروزی، همراه با مشکلات چاقی، زندگی مردم را مختل کرده است. بنظر شما چاقی، چیزی به اسم ژن دارد؟

ژن چاقی

تحقیقات نشان داده، سبک زندگی و عادت های رفتاری یک خانواده بر افزایش وزن و یاکاهش وزن افراد خانواده موثر است. فرض کنید در یک خانواده چاق، یک جعبه شیرینی در یخچال باشد. هر کدام از افراد خانواده که بروند سراغ یخچال، یک یا چند شیرینی را می خورند. و تا وقتی پدر ازسر کار بگردد، شیرینی تمام شده و جعبه آن هم در سطل زباله قرار گرفته است. اعضای این خانواده، چاقی ارثی را به ارث نبرده اند. آنها رفتار اگر دیدی بخور  یا رفتار بخور بخور را ارث برده اند. حالا می توانید بفهمید که چرا همه اعضای یک خانواده چاق هستند…ادامه مطلب در سایت منبع

سایت منبع  چاقی   لاغری  افرایش وزن  کاهش وزن 

برگرفته از نوشته  چاقی ژنتیکی

  • حسین خلیلی

دلایل گرسنگی

رادیو بدن ۱۵ _ امیدوارم با این مطالبی که عنوان شد، از این به بعد بتونید فرق بین گرسنگی کاذب و گرسنگی واقعی رو تشخیص بدید. و با  مدیریت کردن این مسئله، در واقع گام بزرگی برای لاغر شدن راحت و آسون بردارید. برای همه شما عزیزان، آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. شاد و سرزنده باشید. برای گوش دادن این پادکست صوتی می توانید به سایت  منبع مراجعه کنید...


سایت منبع  لاغری  رژیم لاغری  کاهش وزن  چاقی 

پخش از رادیو بدن ۱۵ 

  • حسین خلیلی