لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

چگونه بدن خود را برای ماه رمضان آماده کنیم؟  با رعایت برخی تدابیر طب سنتی به آسانی روزهای طولانی و گرم ماه مبارک رمضان را سپری کرده و از فواید آن بهره‌مند شوید.

بسیاری از افراد نگران روزه داری سخت و ضعف بدنی به خصوص عطش و تشنگی خود در فصل گرما هستند، اما با رعایت برخی تدابیر طب سنتی و سبک زندگی سالم می‌توان جسم را آماده روزه‌داری کرد و در ماه مبارک رمضان از فیض معنوی و آثار جسمانی روزه‌داری بهره برد.
ماه رمضان و روزه‌داری همیشه با حال و هوای خاص معنوی، اثرات جسمانی بسیار زیادی دارد و در مطالعات متعددی نقش مؤثر روزه‌داری در بهبود بیماری‌های مختلف نشان داده شده است.

این وعده را در روزهای باقی مانده حذف کنید

درخشان پور متخصص طب سنتی با بیان اینکه در چند روز باقی مانده به ماه رمضان باید برخی عادت‌های غذایی را تغییر داد، افزود: در ماه مبارک رمضان وعده ناهار حذف می‌شود و به همین دلیل باید به تدریج حجم غذای مصرفی در وعده‌های ناهار را با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان کم و غذاهای سبک‌تر میل کرد.

درخشان پور با اشاره به افزایش اهمیت وعده صبحانه عنوان کرد: در مدت باقی مانده تا ماه رمضان باید ناهار را سبک‌تر کرد، و به جای آن صبحانه‌ها مواد مقوی بیشتر مصرف شود همچنین به هیچ وجه نباید وعده صبحانه را حذف کرد. همان‌گونه که در ماه مبارک رمضان سحری نقش مهمی در روزه‌داری دارد.

برگرفته از نوشته چگونه بدن خود را برای ماه رمضان آماده کنیم؟  از سایت مدیریت استراتژیک بدن

  • حسین خلیلی

۱۰ راه ساده برای عادت کردن به ورزش _ همه ما حتما برای یک بار هم که شده ورزش کردیم مگر نه؟ اما چرا ورزش کردن برای بعضی از ما سخته و گاهی وقت‌ها حس و حال ورزش کردن نداریم! در صورتی که افراد زیادی را می‌بینیم که آنقدر علاقه‌مند به ورزش هستند…که حسابی ازش لذت می برند…!!
واقعا چی می‌شود یک نفر همان‌طور که عادت دارد غذا بخورد،سر یک ساعت خاصی از خواب بیدار شود،دوش بگیره… عادت دارد که ورزش کند؟ یا چه عاملی که از یک نفر یک ورزشکار می‌سازد؟ یا اصلا چه چیزی باعث می‌شود برای ورزش کردن انگیزه داشته باشیم؟

سلام دارم به شما شنوندگان عزیز رادیو بدن. من علیرضا آزاد مدیر سایت مدیریت استراتژیک بدن، قصد دارم در این برنامه به این موضوع بپردازم که چطوری میشه ورزش کردن را به یک عادت تبدیل کنیم؟! همراه ما باشید تا جواب این سئوالات رو پیدا کنید. درنگی کوتاه می کنیم برمی گردیم….

رادیو بدن ۷۰

تولید و پخش در رادیو بدن

منبع مدیریت استراتژیک بدن

  • حسین خلیلی

چاقی، مشکل فقرا این مقاله به بررسی کتاب کریستر که در مورد بیماری چاقی و علل بروز آن و همچنین راه کارهای مقابله با آن است، می پردازد. کریستر در کتاب خود بیماری چاقی را امری طبقاتی دانسته و مقصر اصلی آن را طبقه فقیر جامعه می داند که با پر خوری موجب به وجود آمدن این مشکل شده اند اما آنچه که از نظر نویسنده، علت این مشکل اجتماعی است، سیستم غلط تولید محصولات می باشد که سیستمی سود محور است. علاوه بر این، او معتقد است که شرکت های تولید کننده محصولات غذایی، برای پایین آوردن هزینه تولید، از مواد ارزان قیمت و نامرغوب که علت اصلی چاقی هستند استفاده می کنند.

شیوه چاق کردن فقرا

کتاب سرزمین چاق ها: چگونه آمریکایی ها چاق ترین مردم دنیا شدند، نوشته گِرِگ کریستر تاکنون به طور گسترده و فوق العاده ای در رسانه های گوناگونی از «مادر جونز» و «وب سایت سالون» گرفته تا «نیویورک تایمز» مورد بررسی و نقد قرار گرفته است. آنچه در این کتاب قابل توجه می باشد، شیوه ای است که با آن، مسئله طبقه [اجتماعی] را در بحث بیماری چاقی مطرح می کند. در واقع، مهم¬ترین شاخصه ای که باعث فروش کتاب شده است، بحث در مورد ارتباط بین بیماری چاقی، سلامتی و طبقه می باشد. لورا میلر در نقدی که بر این کتاب در سالون نوشته است، بر این موضوع تأکید می کند. او می نویسد: «ابتکار کریستر نسبت به نوشتجات مربوط به مشکل چاقی این است که نظریه ای را ارائه کرده است که نهایتاً درست از آب در آمده است. او معتقد است، افراد طبقه کارگر و طبقه فقیر، بیشتر در معرض چاقی قرار دارند.» او به جای اینکه به پایگاه طبقاتی به عنوان برچسبی که به طور نادرست به افراد چاق زده شده، نگاه کند، چاقی را یک مشکل مربوط به سلامتی بیان می کند که به ناحق به افراد فقیر تحمیل شده است و خیلی کمتر متوجه افراد ثروتمند می شود. میلر، همچون دیگر محققان، این جنبه کتاب را «خوشایند» و «متقاعد کننده» می داند. ادامه در سایت منبع...

منبع مدیریت استراتژیک بدن

  • حسین خلیلی

اثر زیگارنیک چیست؟  احتمالا برای شما هم پیش آمده که یک مسئله ذهنتان را آنقدر بخودش مشغول می‎کند تا کاملا از کارهای دیگه عقب می افتید یا اینکه کارهای کوچیکی را انجام می دهید که اولویت کمی دارند ولی کارهای بزرگ و مهم تر را نصفه نیمه انجام می‌دهید و رها می‌کنید !!
اگر این مسائل برای شما پیش آمده است پس برنامه مناسبی رو از رادیو بدن برای گوش دادن انتخاب کرده‌اید. من علیرضا آزاد هستم مدیر سایت مدیریت استراتژیک بدن . در ادامه همراه باشید با بیان اثر زیگارنیک به زبان ساده…


ادامه مطلب در سایت منبع...

  • حسین خلیلی

ان.ال.پی چیست؟ چه کاربرد و چه معنایی دارد؟ ممکن است خیلی از افرادی که اسم ان.ال.پی یا برنامه ریزی عصبی کلامی را شنیده اند، تعریف مشخصی از آن نداشته باشند. در واقع، پاسخ به اینکه دقیقا ان ال پی چیست، خیلی راحت نیست. بنابراین، سعی کردیم در این مقاله، به شما کمک کنیم که جواب سوالتان را پیدا کنید.

معنای لغوی ان.ال.پی چیست؟

در سال ۱۹۷۶ زمانیکه جان گریندر و ریچارد بندلر، بنیانگذران علم ان.ال.پی، همه نظریات و اکتشافات خود را در این زمینه با هم به اشتراک گذاشتند، بعد از ۳۶ ساعت بحث و گفتگوی مستمر، در نهایت عبارت Neuro-Linguistic-Programming ، به اختصار NLP و یا (ان.ال.پی) را انتخاب کردند. ان.ال.پی (NLP) مخفف عبارت برنامه ریزی عصبی کلامی است که سه ایده خاص را در خود جای داده است. در ادامه به معنای تحت الفظی و مفهومی هر کدام از این واژه ها می پردازیم. ادامه در سایت منبع...

سایت منبع مدیریت استراتژیک بدن  لاغری  کاهش وزن  ان.ال.پی

برگرفته از نوشته از  ان.ال.پی چیست؟

  • حسین خلیلی

رابطه بین کاهش وزن و شادی _ واقعاً اهمیتی ندارد که اهل کجا هستیم، درآمدمان چقدر است و یا در کدوم محله‌ای زندگی می‌کنیم… چون آنچه نهایتا در زندگی دنبالش هستیم، شادی است. بر همین اساس مطمئنا شما هم دوست دارید که احساس خوبی نسبت به خود و اطرافیانتان داشته باشید و آنچه در زندگیتان اتفاق می‌افتد احساسی مثبت و خوش‌بینانه در شما ایجاد کند.

ضمن اینکه احتمالاً شمایی که چاقید و الان در حال گوش کردن این برنامه هستید، تا حدودی معتقدید که کاهش وزن کمکتان میکنه که به شادی نزدیکتر شوید. چون وقتی شما تمایل دارید وزن کم کنید، نشان میده باور دارید که لاغر شدن شما را به شاد بودن نزدیک خواهد کرد. سلام میکنم به شما شنوندگان عزیز. من علیرضا آزاد مدیر وبسایت مدیریت استراتژیک بدن هستم و قصد دارم به شما در درک رابطه بینکاهش وزن و شادی کمک کنم. با ما همراه باشید…

رادیو بدن ۶۸

تولید و پخش در رادیو بدن

منبع مدیریت استراتژیک بدن


  • حسین خلیلی

۱۵ فایده کاهش وزن _ فواید کاهش وزن، بیشتر از دادن بهانه‌ای به شما برای خرید لباس‌های جدید است. با از دست دادن پنج تا ده درصد وزن بدنتان، می‌توانید سلامت کلی خود را افزایش و خطر شرایط مزمن نظیر بیماری‌های قلبی و دیابت را کاهش دهید.در اینجا به برخی نکات خوب و بدی می‌پردازیم که شما معمولا درباره کاهش وزن نمی‌شنوید:


ادامه مطلب در سایت منبع...


برگرفته از نوشته  15 فایده کاهش وزن
  • حسین خلیلی

تعادل در زندگی _ گاندی شادی را این‌گونه تعریف می‌کند: «شادی زمانی به‌وجود می‌آید که فکر، کلام و رفتارتان با هم هارمونی داشته باشند.» مترادف واژه‌ی هارمونی، « تعادل » است و تعادل کلیدِ پنهانی برای رسیدن به موفقیت است. همان طور که می دانید تعادل ، پایه‌ و اساس رشد ما از کودکی است. در حقیقت، با وجود تعادل است که ایستادن، راه رفتن و دویدن را یاد می‌گیریم. با این حال، در دنیای پُرفرازونشیب امروزی، بعید نیست اهمیتِ برخی از ساده‌ترین مفاهیم را فراموش کنیم و گمراه شویم.
سلام و دورود به شما شنوندگان عزیز رادیو بدن . من علیرضا آزاد هستم همراه همیشگی چهارشنبه های شما و در این برنامه میخوام شما رو با اهمیت برقراریِ تعادل در زندگی آشنا کنم. همراه ما باشید در سایت منبع...

رادیو بدن ۶۷

تولید و پخش در رادیو بدن

پخش‌کننده صوبرای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده تولید و پخش در رادیو بدن

منبع مدیریت استراتژیک بدن

  • حسین خلیلی