لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

با فکر خود را لاغر کنیم

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۲۵ ق.ظ

با فکر خود را لاغر کنیم

با فکر خود را لاغر کنیم ، منظورش این نیست که با فکر کردن لاغر شوید !! بلکه بیشتر مقصودش این است که برای لاغر شدن باید فکری داشت. که دارای هدف و استراتژی باشد. متناسب با شرایط و سبک زندگی شما، طراحی شود تا شما قادر به اجرا آن باشید. 

به احتمال زیاد لاغر شدن یکی از برنامه های اصلی زندگی شما بوده است. بطور قطع، وقت و انرژی زیادی از شما گرفته است. تجربه های زیادی درباره  تغذیه با رژیم های غذایی مختلف دارید. همیشه فکر و ذهن شما مشغول سایز  و وزن ایده آل بوده. حتی هزینه های گزافی را به شما تحمیل کرده است، ولی نتوانسته اید به تعادلی از ذهن و جسم برسید تا جسم خود را به فرم مناسب درآورید. 

با فکر خود را لاغر کنیم

در این راه باید ابتدا به خودآگاهی و درک و شناخت خویش برسیم. در جامعه امروزی باب شده است، هر کسی که احساس کند نیاز به لاغر شدن دارد، بدون هیچ فکری ، ابتدا رژیم غذایی را شروع کرده و همزمان در یک باشگاه ورزشی ثبت نام می‌کند.(آقایان در رشته بدنسازی و خانم‌ها آیروبیک)

بعد از مدتی هم بخاطر نداشتن انرژی حاصل از غذا نخوردن، بدن توان ادامه دادن ورزش را ندارد. ضمن اینکه آسیب های ورزشی ناشی از ریکاوری نشدن عضلات؛ شخص را خسته و درمانده می‌کند. همین نقطه است که ورزش را رها می‌کند و رژیم را می‌شکند. ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید...


منبع لاغری و لاغری شکم و پهلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی