لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

خام خواران چه باید بخورند

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ

خام خواران چه باید بخورند و چطور باید بخورند

خام خواران چه باید بخورند و چطور باید بخورند . اولین مشکل مردم در هنگام شروع خام خواری این است که نمی دانند چه باید بخورند! 
شاید این بدین جهت است که مردم بیشتر میل دارند برنامه غذایی شبیه به پخته خواران داشته باشند. به همین خاطر در ادامه، طرز تهیه غذایمصرفی خام خواران را آورده ایم تا به درخواست خوانندگان مقاله هفته پیش نیز، پاسخی داده باشیم.  


سوپ گندم خام خواران برای ۳ الی ۴ نفر

دوستان عزیز خام خوار ، چند عدد گوجه فرنگی رسیده را میکس می کنیم تا یک بشقاب سوپ خوری تقریبا پر شود، سپس دو مشت گردو ، یک هویجمتوسط، یک سیب زمینی کوچک، یک تکه چغندر قند، نصف پوست پرتغال (یا خلال آن) و ۲ تا ۳ مشت جوانه گندم زده را پشت سر هم میکس می کنیم؛ در آخر چند برگ کاهو یا مقداری پوست خیار هم می شود اضافه نمود. وقتی میکس کردن مواد پایان یافت یک پیاز بزرگ و یک دسته شوید را با چاقو خرد می کنیم، نصف فنجان روغن زیتون ، یک عدد لیمو ترش ، کمی نمک و فلفلهم به آن اضافه می نماییم.

توصیه:

خام خواران عزیز توجه داشته باشید که در تابستان ها موقع خوردن این سوپمی توانید مقداری آب به آن اضافه کنید، یا چند تکه یخ در آن بیاندازید، همچنین خیار خرد شده و اگر کسی مایل باشد یک مشت هم کشمش در این سالادمی ریزد و سرد سرد می خورد. این غذای اساسی خام خواران است که هر روز می خورند. این سوپ را می شود ظهر تهیه کرد و برای شب هم در یخچال نگه داشت، اما برای روزبعد نباید خورد.  ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید....


منبع  با خام گیاهخواری چگونه لاغر شویم 

نظرات  (۱)

واااااااااااااای، خام خواری نه.
حیف گوشت و غذای گرم نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی