لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

شب امتحان چی بخوریم

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ق.ظ

شب امتحان چی بخوریم 


شب امتحان چی بخوریم ،  مقاله ای  است که به مواد غذایی می پردازد، که می تواند عملکرد مغز شما را در شب امتحان افزایش دهند، چرا که تغذیه  مناسب مغز می تواند تمام  فعالیت های ما رو تحت تاثیر قرار بدهد. امتحان نیز مثل مسابقات ورزشی هست و فرد باید از لحاظ تغذیه آماده باشد. 


امسال روزهای امتحان کمی زودتر از همیشه شروع شده اند. روزهایی که معمولا با استرس و  اضطراب همراه هستند. روزهایی که با پرخوری و کم خوری همراه هست. 


بسیاری دانشجویان و دانش آموزان، روزهای پیش از امتحان را به مطالعه بیش از حد می پردازند  و تصور می کنند غذا خوردن و استراحت کردن، مانع مطالعه است. در حالی که با کمی تغییر در برنامه غذایی روزانه میشه، بازده فکری را افزایش داد و بر نتیجه امتحان اثر مثبت یا منفی  گذاشت.  

در ادامه نکاتی را جهت موفقیت بیشتر درامتحانات با شما عزیزان در میان میگذاریم: 


آب

• آب مهمترین عنصر تشکیل دهنده بدن می باشد.در یک تحقیقی در دانشگاه های آمریکا، هر بیست دقیقه یک بار از دانشجویان خواستند که آب بنوشند. با کمال تعجب مشاهده شد که بازدهی دانشجویان 2 برابر افزایش یافت. البته این مسئله زیاد شگفت برانگیز نیست، چون بیش از 70% حجم مغز را آب تشکیل می دهد. پس تلاش کنید هر نیم ساعت با خوردن یک استکان آب، مغزتان را آبیاری کنید. این مسئله در در حفظ و به یادآوری مطالب درسی کمک زیادی می کند. 


میوه جات


• نکته ایی که اینجا قابل توجه هست اینکه الزاما نوشیدن آب، بدن را سیراب نمی کند. شما با خوردن میوه های و سبزیجات آبدار، مخصوصا صیفی جات، می توانید علاوه بر تامین آب بدن، سوخت لازم برای سلول های مغزی را هم دریافت کنید. همانطور که می دانید، میوه ها با داشتن بیش از 90% گلوکز، بهترین تامین کننده غذای سلول های مغزی و عصبی هستند. که این مقدار فراوان گلوکز در تقویت حافظه و یادگیری مطالب، بسیار عالی می باشد. مثلا خوردن هندوانه، طالبی و خربزه و انگور سیاه این امکان را برای شما فراهم می کند. در صورت دسترسی نداشتن به انگور می توانید از مویز که همان انگور خشک شده است، بهره ببرید. ادامه مطلب را در سایت منبع ملاحظه بفرمایید...


منبع مدیریت استراتژیک بدن


برگرفته شده از نوشته شب امتحان چی بخوریم 

نظرات  (۱)

  • رامین رزاقی
  • ایول مطلب خوبی بود

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی