لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

علت شکست رژیم لاغری و کاهش وزن

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۳ ب.ظ

علت شکست رژیم لاغری و کاهش وزن _ از بس که رژیم لاغری گرفتم دیگه خسته شدم، هر دفعه به خودم میگم این بار دیگه تا آخرش میرم، اما فایده نداره. وسط راه خسته میشم و ولش میکنم. به نظرم من نمیتونم کاهش وزن داشته باشم.
شاید شما هم گاهی با خود یا با دیگران از این دست گفتگو‌ها داشته‌اید. اگر اینطور است باید بگوییم که شما تنها نیستید. خیلی از کسانی که می‌خواهند وزن خود را کاهش دهند، تجربه شکست مشابهی را داشته‌اند. مثلا در یک زمان خاص، یک دلیل خاص باعث می شود که به فکر کم کردن وزن خود بیافتند. پس به کلینیک تغذیه مراجعه می‌کنند و رژیم لاغری می‌گیرند.

تا چند وقت، همه چیز به خوبی پیش می‌رود. اما بعد از مدتی کم کم انگیزه‌شان کم و کم‌تر می شود، تا اینکه به کلی از رژیم خسته شده و آن را‌‌ رها می‌کنند. بعد یک دوره پرخوری را در پیش می‌گیرند، و باز در یک زمان خاص دیگر، یک دلیل خاص دیگر، آن‌ها را به فکر رژیم گرفتن می‌اندازد. این بار، به کلینیک دیگری مراجعه می‌کنند و باز‌‌ همان داستان تکرار می شود.
در ادامه، علت شکسترژیم های لاغری و کاهش وزن را در قالب یک گفتگو جالب بین خانم چاق و دکتر تغذیه برسی می کنیم. همراه ما باشید در سایت منبع...

منبع مدیریت استراتژیک بدن برای لاغری رژیم لاغری کاهش وزن چاقی

برگرفته از نوشته علت شکست رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی