لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

لاغری با اعتماد به نفس

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ق.ظ

لاغری با اعتماد به نفس 


لاغری نه تنها اندام شما را متناسب می کند، بلکه سطح سلامت روانی شما را نیز بالا می برد. مزایای روانی لاغری با اعتماد به نفس می تواند به اندازه مزایای جسمانی آن مهم باشد. بعضی از این مزایا همچون افزایش اعتماد به نفس ، نتیجه غیر مستقیم لاغری است. برای مثال وقتی لاغر می شویم و فرم اندام مان تغییر می کند، احساس رضایت بیشتری می کنیم. 


دیگر مزایای لاغری با اعتماد به نفس

  • بالا رفتن عزت نفس
  • افزایش رضایتمندی
  • کاهش خطر افسردگی
  • کاهش تنش و فشار روانی
  • بهتر شدن کیفیت خواب  

    ریشه لاغری با اعتماد به نفس 


    چاقی مردم دلایل زیادی دارد. از زیاده روی در خوردن، تا تنبلی  و کم تحرکی. اما جالب است بدانید که لاغری با اعتماد به نفس ، به مشکلات عاطفی ریشه دار در تجربه چاقی اشاره دارد.

    شاید تعجب کنید از اینکه بفهمید علت نرسیدن به لاغری ، مربوط به چند معضل عاطفیحل نشده در گذشته است. بعنوان مثال کودکی که کمتر مورد توجه قرار بگیرد، احتمالا در بزرگسالی این خلاء را با غذا خوردن پر می کند. بعضی ها هم ممکنه با احساس تنهایی و زشتی بزرگ شده باشند و در بزرگسالی به غذا روی میاورند. تا احساس خود را بهتر کنند. در نتیجه با بدن خود محترمانه رفتار نمیکنند. 


    ریشه باورهای محدود کننده شما 


    مهم ترین چیزی که یکبار برای همیشه باید تشخیص بدهید، اینست که این باورها ، واقعیت ندارند. بیشتر باورها از همان کودکی و اغلب از بدو تولد تا هفت سالگی شکل می گیرند. در آن زمان باورهای خودمان را از نزدیکترین افراد پیرامونمان بدست میاوریم. افرادی همچون پدر و مادرها، معلمها و هر شخص مهم دیگری در زندگی. ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید... 


     منبع لاغری و چگونه لاغر شویم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی