لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

لاغری با برنامه ریزی شخصی

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ
لاغری با برنامه ریزی شخصی ، راهی است برای خیلی از افراد که، علیرغم تلاش زیاد، به لاغری نمیرسند. علت نرسیدن، فکر نکردن در مورد خواسته هایشان، است. با آگاهی از خواسته یتان، میدانید که تلاشتان را در کجا متمرکز کنید.

لاغری با برنامه ریزی شخصی ، روندی است موثر برای رسیدن آسان، به لاغری است. البته تدوین این برنامه ریزی، یک سری اصول دارد. در ادامه هفت اصل از این اصول را برسی میکنیم.

لاغری با برنامه ریزی شخصی اصل اول

هر روز، مهم ترین روز زندگی میباشد. و هر ساعت، که در آن هستیم، مهمترین ساعت زندگی است. و هر لحظه، مهمترین لحظه زندگی هست. این فرصت را نباید از دست داد. لذت لاغری در این سنی که الان هستید، شیرین است. وقتی لاغر میشوید، شور و نشاط مضاعف درون شما ایجاد میکند. این اصل، مهم ترین اصل لاغری با برنامه ریزی شخصی است.

لاغری با برنامه ریزی شخصی اصل دوم

منتظر موقعیت مناسب صد در صدی برای آغاز کار نباشید. این موقعیت نخواهد آمد. “ از شنبه شروع مىکنم” . تا به حال چند بار این جمله را به خودمان گفته ایم . بالاخره این “ شنبه موعود” کى مى آید؟! حال فرض کنید شنبه موعود هم رسید. یک یا دو روز کار میکنیم . و بعد رهایش میکنیم. دائم هم میگوییم اگر موقعیت مناسب بود فلان کار را میکردم . اصل دوم لاغری با برنامه ریزی شخصی به شما میگوید: خیال شما راحت باشد، روز صد درصد مناسب، نخواهد آمد.

لاغری با برنامه ریزی شخصی اصل سوم

اصل سوم از لاغری با برنامه ریزی شخصی، بر این تاکید دارد که، بین تمام نقشهایی که در زندگی داری، مثل کارمند، همسر، پدر و مادر بودن،… تعادلایجاد کنید. انسانهایى که در زندگى فقط در یک نقش موفق بوده اند، معمولا مشکلات فراوانى داشته اند. اگر میخواهیم در لاغری موفق باشیم، باید سعى کنیم در نقشهاى گوناگون موفق باشیم. اینطوری بهانه پرخوری کردن را از خودمان میگیریم.


ادامه مطلب در لینک سایت منبع...



منبع مدیریت استراتژیک بدن - علی آزاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی