لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

لاغری و ریزش مو

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵ ب.ظ

لاغری و ریزش مو

لاغری و ریزش مو، مشکل خیلی از افراد است. رژیم لاغری می گیرید که وزن کم کنید، اما چند وقت بعد می بینیند موها دونه دونه شروع به  ریختن می کنند.

اگر رژیم لاغری را بشکنید که همه زحمتی را که تا اینجا کشیدید به باد میرود. اگر هم بی توجه باشید به ریزش مو، قطعا یه مشکل دیگه درست میشود. البته این به معنای این نیست که رژیم لاغری، الزاما با ریزش مو همراه است.

واقعیت این است که اغلب رژیم هایی لاغری، ریزش مو را نیز تحریک می کنند. این ریزش مو می تواند کم و یا مقطعی باشد. در هر صورت، بی  توجهی به آن می تواندباعث تشدید آن شود.

پس راهی نمی ماند جز اینکه رژیم لاغری را طوری تنظیم شود که هم کاهش وزن پیدا کنید، و هم به موها آسیبی نرسد

  

علت ریزش مو در رژیم لاغری

کاهش وزن، خصوصا لاغری سریع با یک رژیم کم کالری نامناسب، بدن را با فقر آهن مواجه می کند. در نتیجه تعادل شیمیایی بدن بهم میخورد و دچار یک ریزش مو موقت می شود.

این تغییرات در سطح ریز مغذی هایی مثل: روی، منیزیم، پروتئین(اسید آمینه های گوگرددار)، اسیدهای چرب ضروری و  ویتامین های کلیدی همچون A,B,D  رخ می دهد.

در واقع، رژیم لاغری سریع، تغییراتی را در متابولیسم یا همان سرعت سوخت وساز بدن بدن ایجاد می کند. و سیکل رشد مو تحت تاثیر این تغییرات، دچار اختلال می شود. در این حالت، فولیکول های مو، خیلی سریع وارد فاز استراحت، بجای فاز رشد می شوند. این به معنای،  افزایش بیست تا سی درصدی ریزش موی روزانه می باشد. ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید....

سایت منبع: لاغری و رژیم لاغری کاهش وزن 

برگرفته از نوشته:  لاغری و ریزش مو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی