لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

چرا لاغر نمی شویم؟

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۷ ب.ظ

چرا لاغر نمی شویم؟

با پاسخ به سئوال چرا لاغر نمی شویم؟ ، متوجه چند موضوع مهم می شوید که چرا اغلب آدم ها، از لاغری و تناسب اندام دور  شده اند. در ادمه برسی می کنیم چرا لاغر نمی شویم؟ شما با مطالعه این توضیحات، قادر  خواهید بود، براحتی وزن تان را کاهش دهید.

 

برنامه ریزی اشتباه

اضافه وزن شما بخاطر ضعف اراده شما نیست. بلکه به جهت برنامه ریزیذهن شماست. تنها راه لاغری و کاهش وزن ، ارتباط با ذهن ناخودآگاه است.  قبل از هر چیز باید ارتباط ذهنی تان را با غذا عوض کنید.

در واقع، شما عادت های بدی را در ذهن تان ایجاد کردید. اگر ذهن خود را دوباره برنامه ریزی کنید، با آرامش به موفقیت می رسید. لازمه این موفقیت، ایجاد عادت های جدید فکر کردن و انجام دادن آنهاست. 

 


پرخوری عصبی یا احساسی

به جرات میشه گفت، پرخوری احساسی یکی از دلایل اصلی چاقی در دنیا  است. خیلی از وقت ها مردم بخاطر خستگی روحی، تنهایی، غم و اندوه و یا هزاران دلیل احساسی دیگر، غذا می خورند. که هیچ یک از این دلایل، گرسنگی فیزیکی را جبران نمی کند.

اگر شما بر اساس گرسنگی احساسی غذا بخورید، بدن شما هیچ وقت غذای لازم را دریافت نمی کند. به همین خاطر است که خیلی ها، هیچ وقت احساس سیری نمی کنند. چون هیچ پیام سیری، از مغز برای جلوگیری از بیشتر خوردن، دریافت نمی کنند. در واقع، احساس گرسنگی آنها به دلیل، خوب کردن حال خودشان است.

نکته:

بجای غذا دادن به پاسخ احساس تنهایی یا ناراحتی، تلاش کنید کمی دور همی یا شادی بهش بدهید. با درک این مطلب دیگر قربانی پرخوری های عصبی نمی شوید.

مثال:

در این شب های بلند زمستانی، می توانید به استخر و سونا بروید. با معاشرت در استخر و ریلکس کردن در سونا و جگوزی، آرام می شوید. ادامه مطلب در سایت منبع...


منبع لاغری و رژیم لاغری کاهش وزن 


برگرفته از نوشته چرا لاغر نمی شویم؟

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی