لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

چگونه خیلی زود لاغر شویم

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۳۱ ب.ظ

چگونه خیلی زود لاغر شویم 

چگونه خیلی زود لاغر شویم.؟ روند لاغری باید به شکلی باشد که کسالت آور نباشد تا حوصله شما سر برود. بلکه  طوری باشد تا در شما علاقه بوجود آورد. رژیم های لاغری عجیب غریب و مد روز به شما در لاغر ماندن کمکی نمی کنند. خیلی از این رژیم های لاغری در واقع ممنوعیت های غذایی هستند که، با وجوی که موجب لاغری می شوند، اما نتایج شان ماندگار نیست.


چگونه خیلی زود لاغر شویم

تنها رژیم غذایی نیست که  می تواند به لاغر شدن کمک کند. لاغری سریع و موثر تحت تاثیر چند عامل می باشد. این عوامل به هم ربط دارند.  عواملی همچون مقدار مصرف آب، میزان خواب شبانه،  و از همه مهم تر میزان آرامش عاطفی و احساسی در رابطه با مصرف  غذاست. شاید این عوامل کمی بنظرت عجیب بیاد، ولی با برسی تک تک آنها می بینید چگونه زود لاغر می شویم. 

 

نقش آب در لاغری سریع و موثر

هما طور که می دانید بیش از ۷۰% حجم بدن را آب تشکیل داده است. آب عنصر اصلی سازنده بدن آست. لاغری و تناسب اندام ناشی از تعادل بین آب و چربی است. کم آبی دما بدن را بالا می برد. خیلی از ولع های غذایی ما هم ناشی از آنست. درست مثل بیماران دیابتی که بخاطر بالا و پایین شدن انسولین دچار عطش می شوند.

در واقع، آب با جذب به موقع مواد معدنی مانند منیزیم و زینک، جلوی هوس های ناخواسته ما را می گیرد. ضمن اینکه آب بعنوان یک رسانا  عمل می کنید. این به مثبت و منفی بودن فرکانس امواج مغزی شما مربوط است. اینکه چه احساسی را تجربه می کنید و چه واکنش رفتاری را از خود نشان می دهید. به همین خاطر است آب را ارامش بخش می دانند. ادامه مطلب در سایت منبع...


منبع لاغری و رژیم لاغری   کاهش وزن 

برگرفته از نوشته چگونه خیلی زود لاغر شویم

نظرات  (۱)

  • درونگرایی
  • مرسی. نوشته شما خیلی به کارم اومد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی