لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

رادیو بدن 7

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ق.ظ

هدفگذاری و تعیین استراتژی لاغری

نویسنده کتاب با فکر خود را لاغر کنیم ، در برنامه رادیو بدن ۷ ، در مورد ضرورت هدفگذاری و تعیین استراتژی لاغری ، وقتی که تصمییم به لاغر شدن داریم، میگه: همون  طور که در صفحه اول کتاب هم اومده، منظور ما از انتخاب این اسم این نیست یک گوشه ای بشنیم. و ژست فکر کردن بگیریم. و لاغر بشیم. بلکه بیشتر منظورمون اینکه برای لاغر شدن باید فکری داشته باشید. همین ابتدای کار برای ریشه یابی خواسته لاغر شدن، به این موضوع می پردازیم که، آیا واقعا لاغری خواسته خودمونه؟ یا چیزیه که اطرافیانمون دارن به ما دیکته می کنند. یا  شایدم تحت تاثیر جو جامعه قرار گرفتیم و به اصطلاح جوگیر شدیم.

رسیدن به تناسب اندام یک بار برای همیشه زندگی شما را از همه لحاظ تغییر میده. قبل از  هر چیز مطمئن شوید که برای زندگی کردن با این تغییرات آماده اید. شاید این تغییرات فوق العاده باشند. اما تغییرات خوب هم نیاز به عادت و پذیرش دارند. برای پذیرفتن این تغییرات و شکستن مقاومت ناخواسته باید اهداف خودتان را تعیین کنید. این اهداف شما را برای عادت کردن به تغییرات جدید آماده می کند. 

برای شنیدن این فایل صوتی به سایت منبع مراجعه کنید... 

سایت منبع: لاغری  و  رژیم لاغری  کاهش وزن  چاقی 

تولید و پخش: رادیو بدن   

مدیریت استراتژیک بدن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی