لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

رژیم لاغری و کیک رژیمی

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۳ ق.ظ

رژیم لاغری و کیک رژیمی

رژیم لاغری و کیک رژیمی. زمانی که می خواهید رژیم لاغری بگیرید لزومی ندارد کیک و شیرینی را از لیست غذایی تان حذف کنید. بلکه می توانید از کیک ها و شیرینی های رژیمی استفاده کنید. کیک رژیمی بخاطر وجود روغن بالا در تهیه کیک معمولی، مورد استفاده قرار می گیرد.

 
وقتی اسم رژیم و کالری میاد، سریع توی ذهنمان، کیک و شیرینی را از برنامه غذایی حذف می کنیم. اما مشکل اینجاست که طبعا، به این مواد غذایی حریص تر می شویم. در حالیکه می توانیم با استفاده دستور های تهیه رژیمی، این مواد را برای مصرف، بهینه تر کنیم.   

رژیم لاغری و  ترکیبات کیک رژیمی

هنگام مصرف تمام کیک ها،چه خانگی و چه صنعتی، شما احساس جمع شدن دهان دارید. از آنجایی که کیک یک فرآورده غیر تخمیری است، پس برای به اصطلاح پف آلود کردن کیک، از یک عمل آورنده شیمیایی به نام بیکینگ پودر استفاده می کنند، که یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن بی کربنات سدیم یا همان جوش شیرین است. ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید....


منبع لاغری و رژیم لاغری

نظرات  (۲)

  • آموزش سخنرانی
  • سلام و وقت بخیر. چاقی واقعا برای من معضلی شده. واقعا خیلی داره من رو اذیت میکنه.
    با این تکنیک هایی که فرمودید سعی می کنم خودم رو کمی لاغر تر کنم یا حداقل وزنم رو ثابت نگه دارم.
    ممنون از شما دوست خوبم

    از طرف سایت آموزش سخنرانی
    سلام
    لذت خوردن کیک فقط به مزه اش نیست بلکه رنگ و ظاهر اون هم خیلی تاثیرگزاره
    ولی به هر حال سلامتی را که نباید فدای مزه کرد.
    ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیارمون مزارید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی