لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

لاغری و تغییر نگرش

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۸ ب.ظ

لاغری و تغییر نگرش _ تغییر نگرش شما نسبت به غذا و مثبت‌تر کردن آن به جای داشتن ِ نگرشی منفی، می‌تواند احتمال تداوم دادن به روندلاغری یا کاهش وزن را بیشتر کند. به جای اینکه روی افکار منفی‌تان نسبت به بدنی که دارید و غذایی که می‌خورید تمرکز کنید، بهتر است نگاه خود را تغییر دهید تا به جای شکست خوردن، شاهد موفقیت خود در این امر باشید.
در این مقاله راه‌هایی را خواهید شناخت، که با استفاده از آنها، می‌توانید نگرش خود را تغییر بدهید و با مثبت اندیشی و موفقیت به یک کاهش وزن ایده‌آل برسید.

نگرش قدیمی لاغری

دهه‌ها بود که رویکرد اصلی برای لاغری و کاهش وزن، گرسنگی دادن به خود، و ورزش‌های سنگین بود. تمرکز اصلی در این روش‌ها روی کم کردن کالری دریافتی برای تحریک بدن جهت چربی سوزی قرار داشت. هر چند که برای کاهش وزن و لاغری، این موضوع مهمی است، اما امروزه کارشناسان دریافته‌اند که لاغری و کاهش وزن، چیزی فراتر از صرفاً کم کردن کالری مصرفی یا انجام فعالیت‌های ورزشی شدید است!

برگرفته از نوشته  لاغری و تغییر نگرش

سایت منبع مدیریت استراتژیک بدن

  • حسین خلیلی

لاغری و تغییر نگرش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی