لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

لاغری و کاهش و زن و حل مشکل چاقی

لاغری و کاهش وزن و حل مشکل چاقی را با مدیریت استراتژیک تجربه کنید.

طبقه بندی موضوعی

کشف رسالت زندگی

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳ ب.ظ

واقعا من کی هستم؟
رسالت و معنی زندگی من چیست؟
هدف از خلقت من چیست ؟
ماموریت نهائی ما چیست ؟
روح و جسم من برای چه کاری ساخته شده است ؟
استعداد منحصر به فرد من چیست ؟
چطور میتوانم به اهدافم برسم ؟
می‌خواهم با زندگی خودم چه کار کنم؟
همراه ما باشید تا لحضاتی دیگر در مورد این موضوعات بیشتر صحبت می کنیم……



تولید و پخش در رادیو بدن

منبع مدیریت استراتژیک بدن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی